I morgon blir jag hundfarmor

publicerat i Allmänt;
image270


Då kommer lilla Enya hem. Visst e hon gullig??:)) Djur e det bästa som finns. Ärligare varelser får man leta efter. Om man haft en tråkig dag så visst kommer katten eller hunden eller vad man nu har för djur och tröstar en. Det är som Pippis säger: Tycker man inte om djur, tycker man inte om människor heller.....och där har han rätt Ja sonen och svärdottern får att göra ett tag, den lilla godingen skall få vara ifred och vänja sig vid sitt nya hem ett par veckor och jag tror säkert att det går bra för dem är djurvänner bägge två......hundfarmor är såld på den här lilla sötnosen:)) Nä nu skall jag krypa till kojs. Gonatt med er! Hoppas vi syns i morgon här på sidan! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Natti natti Mumin! Nu ska jag och Astrid också krypa ner.Kramelikram!

2:a kommentar, skriven , av pimpim:

Så söt den var (eller är)
Önskar natti natti kram pimpim

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Grattis lilla farmor..vilken sötnos, vad är det för ras? Ser ut som en Rottwailer.
Jo jag har sovit gott..har du?? Kram

4:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Åh, vad Enya är söt!!!

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Good morning my lady!Sovit gott hoppas jag. Du bara drömmer väl om nya gullebarnet ditt antar jag. En sån bedårande liten varelse! Visst är det underbart med djur! Jag tycker det är så roligt att komma hem när man blir välkomnad av en liten mjukis!Astrid är extremt gossjuk! Vi kan hålla på o snusa hur länge som helst. Lilla Enya går det nog inte att gosa så mycket med än..hon är nog full av bus!
Ha det gott i dag.Kramar!

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja det är en rottweiler så den kommer ju att bli stor men det är en tik och dem blir inte så maffiga som hanhundar. Japp jag har sovit gott. Ha det gött! Kram
Junitjej: Javisst smälter man:))) Kram
Gunvor:Ja hon är mycket efterlängtad den lilla damen, ha ha. Astrid e ju så söt också....mina katter älskar jag, när jag känner mig dålig kommer dessa två och tittar på mig precis som vad är det med dig? Gulligt!! Ha det gött! kram

7:e kommentar, skriven , av Nalle:

Å va roligt och vad söt hon är. Det är som du säger att djur förstår, och visst är de ärliga. De kan inte ljuga och stå i. Kramar

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja hon e sååå go...och visst djur är ärliga.....Kramis

9:e kommentar, skriven , av catharina:

ja herregud, va go hon va hunden, hon låg och sov med ansiktet på mitt ben nä vi var i delsjön. så söt, och jag som inte ens va så förtjust i hundar, men henne kan jag passa, hon gillar mig, gosar in sig när jag tar henne i famnen. Så jag får väl kalla mig hundmormor nu då.. //Kram Mamma Shibbie"

Kommentera inlägget här :