Ett disigt och regntungt Göteborg

publicerat i Allmänt;
image316

Så här ser det ut från vårt köksfönster just nu....ett regntungt Götet.....men det är svalt idag .....man kan ju andas. Oj oj sov länge idag....vågar inte berätta hur länge för då tror ni inte jag är riktig....men jag som har så svårt att sova är glad för varje timme som John Blund visar sig för mig:)) Idag ska jag leta lite resor på nätet tror jag....den 24 september kommer snickarna och skall bryta upp storarumsgolvena så då måste vi vara väck......vilken tur:)) Ha en go söndag mina vänner! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Usch ja, samma här.. var i Helsingborg igår.. på hemfärden kom det där störtregnet.. kunde gått illa.. skyddsänglar har vi alla:-)
Har sett alla dina fina bilder på fordon, människor och annat.. fint!
(Kram)

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ja igår var det så varmt så in i norden...men så kom det förlösande regnet. Tack för att du tyckte om bilderna! Kram tillbaka!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Oj va grått ni har det....Ja ingen sol här heller men det är varmt och lite gråa moln!
Skönt att få sova!!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja just det hoppas du hittar nå resa....

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Javisst är det grått men det är faktiskt skönt:) jag sitter och letar ha ha Kram

Kommentera inlägget här :