Det var det roliga........

publicerat i Allmänt;
Nu åker håret ut......blev hyperallergisk mot det......blomkålsöron och hela halsen full av röda utslag. Fick ta cortisontabletter för en timme sedan och nu känner jag mig frusen och lite allmänt dassig. Jag skulle gå på gymmet idag va tänkt men det vågade jag inte för en gång för några år sedan hade jag tagit penicillin som jag inte tålde och jag fick en anafylaktisk chock och höll på att stryka med, ambulansen kom och hämtade mig och jag hade kanonlågt blodtryck och ingen syn......usch hemska tanke....därför bär jag alltid med mig cortisontabletter i min väska ifall..........Skit också!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Oj, det var ju synd. Du får köpa riktigt hår nästa gång. Det finns Indiskt hår att köpa tror jag. Fast det är dyrt men då får man inte allergi.
Här är hemsidan till hotellet vi skall bo på, det är verkligen Madeiraklass. Skitfint!
http://www.minoapalace-chania.gr/accomodation.htm

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Anna-Maria: Det var riktigt hår, men jag tålde nog inte syntetet i själva snodden om du förstår....jepp jag har gått in och tittat.....kanoonfint...det behöver ni! Kram

3:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Vi behöver det inte men det skall bli jävligt gött! Vi kommer få bygglov nästa vecka antagligen! Jihoo!! Men man vill ju inte ta ut något i förskott.

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Nää men va hur kan man bli allergisk mot hår..va tråkigt!
Men du är snygg utan löshår också..kram

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Anna-Maria: Klart ni behöver komma bort lite:) Va bra om ni får bygglov...det hoppas vi på:)) Kram

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Det var inte roligt förstår jag! Stackars stackars Mumin! Blomkålsöron..usch va hemskt! Nej man ska verkligen inte skämta om eländet! Vilken tur att du känner till din allergi o hade medicin hemma. Jag fick en sorts allergi en gång för längesen av räkor tror jag. Jag svullnade i läpparna o fick världens utslag på kroppen, såna där nässelutslag, som kliade nåt fruktansvärt. Jag fick också kortison snabbt som tanken. Dom var rädd att halsen också skulle svullna igen. Så det är inget att leka med, såna där allergichocker! Hoppas nu att det ger med sej snart o att du får bort håret.
Kramar till tusen!

7:e kommentar, skriven , av pimpim:

Såå tråkigt du som var så snygg men allt klär en skönhet vet du kram pimpim

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja tack min vän, hur mycket ska du låna?:)) Kramis
Gunvor: Nä det är inget att leka med allergier, usch, ja då var jag nära att komma någon annanstans den gången jag fick allergichock. Kramis
Pimpim: Jag säger som till Ninni: Hur mycket ska du låna?? :))) Kramis

9:e kommentar, skriven , av Ninni:

Inget jag är bara ärlig...puss på dig!

10:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ärlighet gillar jag:)))

11:e kommentar, skriven , av Nalle:

Men så tråkigt. Stackars dig. Du som va så fin, men du är fin i ditt egna också, så det är inte så jag menar. Hoppas du snabbt blir bra.
Kramar

12:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja tack ska du ha men tyvärr så gick det inte:( Kramen

Kommentera inlägget här :