Billig fylla........

publicerat i Allmänt;
image269

har det känts som idag efter allergichocken....fick åka i ilfart till mamma Shibbie och ta ut håret.....suck.....men det var ju bara ett löshår, I-landsproblem kallar jag det för!! Har gått som i en dimma i dag.....här behövs inget vin.....cortisonet gjorde i alla fall att kliandet och blomkålsöronen gick bort, fast jag fick ju inte tränat idag:(
Va tycker ni om en av Mölndals stiliga rondeller? Palmer och blommor.........jag bor i utlandet eller? Tycker jag är trevligt av Gatukontoret att göra så fint i kommunen.....nu har jag och Pippis suttit på altanen och druckit kaffe och jag har planterat lite andra blommor också än mina ruttna petunior. Ha det så gott i kväll!! Jag går in i dimman igen! Kramelikram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Mycket fint..såna fina rondeller har vi inte här, dom brukar sätta ut söta rondellhundar men dom är det alltid nån som plockar bort!
Vi hade två hundar som gjorde fler hundar..den rök nästan direkt..suck dom har ingen humor!!
Kram..bli bättre snabbt!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja varför e det så att alla ska förstöra allting?? Jag är fortfarande seeg och dimmig,men i morgon e det nog bättre:) Kramis

3:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Kolla din mail.

4:e kommentar, skriven , av pimpim:

Jättefint men min sikt blir dålig brukar tjuvkika om det kommer nån på andra sidan kram pimpim

5:e kommentar, skriven , av Pia lotta ( Kaffebönan):

Nämen blev det inget hår då.. allergichock.. fy så hemskt. Tur du fick väck det.. Gullig hund du ska passa.. kram o natti

Kommentera inlägget här :