Alldeles ledbruten

publicerat i Allmänt;
image278

E jag idag........kom till Ullevi vid halv åtta och trängde oss fram till första parkett....men där var det kaos i början. Jag hade en kille som fullkomligt hängde på mig och jag blev så jäkla förbannand att jag svor och levde över honom och höll på att ge han en örfil för det var otäckt, jag kunde knappt andas, usch, sen fick vi vänta tills kl 21 .45 på att Stenarna dök upp. Det var en spänd förväntan men till slut kom dem och då var det ett tryck utan dess like. Hela Ullevi gungade. Mick Jagger var suverän, så nära har jag aldrig varit han förut, ca 7 meters avstånd, han är sååå smal hans höftmått är som en sjuårings men han vickar gött på röven, ha ha. Keith Richards var faktiskt inte så dum men han hade nog skärpt sig men han såg ut som en apa som rymt från zoo:)) Men han spelade bra!! Det var några stycken som fick hjälpas av plan och jag kände ibland att marken gunga under mina fötter så jag var tvungen att be om lite vatten för annars hade jag stupat jag med.....det var lite otäckt, men nu har jag nog sett dessa herrar live för sista gången. Det var en nostalgitripp.....men jag är mycket mör idag så det blir till att vila sig idag. Ha en go dag! Kramis

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja vi "gamlingar" orkar inte allt för mycket spänning på en gång *fniss*
Vila dig nu...kraaaaaaaaaaaaaaam

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Nä du det var hårt:)) Kram själv

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Wow va kul !! Men den där killen, hm....bra att du röt.
Kram , jag har sett mailet, skickar.

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja det var otäckt må du tro!! Bra ser fram emot det. Tack! kram

5:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Sååååååååååååååååg du stones.. det skrevs en massa om att Keith R var ordentligt packad på scenen ju.. var han inte det eller.. som du beskriver så. måste varit en eorm upplevelse med alla mått räknade.. trångt ja vet i sjutton om jag hade begett mig dit.. såg dessa för många år sedan då de var på topp.. men visst håller de fortfarande.. mick Jaggan är bara så bra..

Kommentera inlägget här :