Städning

publicerat i Allmänt;
Nu ska snart spisen in. Pippis har lagt golvet klart och jag håller på att städa lite grann...det blir ju lite rörigt när man håller på. Trädgårn är klar nästan, jag har häcken kvar mot grannen att rensa men det får bli en annan dag. Kan ju inte köra slut på mig totalt. Igår vet jag inte var jag fick krafterna ifrån, men jag har faktiskt träningsverk idag så som jag höll på igår. Nu får det bli ultrarapid idag, ha ha. Ha en skön dag! Det är ju ljuvligt ute! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annika:

önskar dej en trevlig helg tack för komentaren om mina tatueringar :) mvh Annika

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Må så gott i dag!

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Annika: tack ska du ha! Trevlig helg! Kram

Gunvor: Tack detsamma! Kram

Kommentera inlägget här :