Nu har jag varit hos farbror doktorn....

publicerat i Allmänt;
och han sa att vi ska inte ändra på medicineringen, det blir bara tokigt.....jag har ju mina berg och dalbanor och det måste jag acceptera sa han. Tur att jag inte har något jobb att  gå till, då skulle jag inte sova alls. Jag e ju lite hispig och "konstig", det får jag leva med.....men jag har det bra, jag klagar inte. Idag orkar jag inte träna, det får bli spinning i morgon istället. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och läsa menyn för examenskalaset den 8:e juni, då dottern tar sin lärarexamen. Vi ska till Stensjöhill som ligger ganska nära här och där är en underbar utsikt över sjön, så det ska bli trevligt. Ha nu en bra kväll! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Va jobbigt att inte få sova..då blir man knäpp!
Ha en skön kväll du med, kramen

Tack förresten för beröm för mitt hår...två pappor sa att jag var skitsnygg i håret idag...inte illa!
Kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja det är lite jobbigt, kroppen behöver ju vila, men så e det bara. Du var skitsnygg i håret....ha ha där ser du två pappor, hmmm, vad ska detta sluta?:) Kram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Vilken tur att farbror dokt. var snäll med dej. Det är jättejobbigt att inte kunna sova. Jag sover för det mesta bra. Gubben däremot har jobbigt med sömnen.
Han ligger vaken i timmar.
Ha det så gott i kväll!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja det är lite jobbigt, kroppen behöver ju vila, men så e det bara. Du var skitsnygg i håret....ha ha där ser du två pappor, hmmm, vad ska detta sluta?:) Kram

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja det är jobbigt att inte kunna sova, men jag tror det är lite av en folksjukdom...det är många som har problem med sömnen, tyvärr. Ha det gott själv. Kram

6:e kommentar, skriven , av pimpim11:

Kul med examen man blir så stolt.
Du får spinna ordentligt imorgon. /pimpim

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Ja det ska bli sååå roligt....ja imorgon ska jag göra av med lite kalorier:) Kram

Kommentera inlägget här :