Gubbar.....

publicerat i Allmänt;
har det vart här idag, 3 st, revisorn, hundlund och byggmästarn......deklarationen skall göras, det skall muras igen i källardörren, ny utetrappa och nya parkettgolv i storarummet. Här har mätts och donats och skrattats och druckit kaffe......och nu skall jag och Pippis åka bort i september för det är då allting ska ske inomhus. Hela golvena ska brytas upp så här kan vi inte vara....men våra katter, vad händer med dem? Ja ja dem får väl hoppa omkring i sågspånet och grannen får passa dem. Kul nu har jag en resa att se fram emot även om den inte blir så långt bort, vi får se vart det bär hän......Ha en fortsatt bra dag! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim:

Tack snälla du för tipset nu ska jag börja på allvar.
Om du har nåt gott recept kan du väl skriva ner nåt på min blogg eller på min mail, om du har lust och orkar [email protected] Tack igen ska kila iväg på föreläsning nu genom jobbet om barn Kram pimpim

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Ja jag kan skriva ner lite recept till dig på mailen.Gör det när jag har lite mer tid. Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

En massa karlar i huset va trevligt..hi,hi!

Va mycket ni grejar med....kommer det bilder senare??
Ha en skön kväll, kram

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja jag skojade med dem och sa att vi kan gå in i sängkammarn en efter en men jag tar bra betalt,,ha ha ha. Vi har ju gjort hallen och gästrummet klart och målat källaren, men till september kommer resten av renoveringen att äga rum och då skall jag gå runt med kameran när det är färdigt. Kram på dig själv!

5:e kommentar, skriven , av Frida:

Hej Mumin :)

6:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Jag följer gärna med till Thailand! haha

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Frida. Hej själv:)
Anna-Maria: Tror jag säkert att du vill, men du har ju din cykel att åka på till Åsa Havsbad, det får du nöja dig med, ha ha

Kommentera inlägget här :