Euforisk.....

publicerat i Allmänt;
image5blir jag av spinning.......En sån jävla härlig känsla att ta ut sig till max så svetten lackar.....Jag var äldst i dag på spinningpasset och fick höra av instuktören att det var mycccket bra kämpat 2 !! gånger. Antingen ville hon muntra upp den gamla damen eller också tyckte hon att det gick undan. 700 kalorier gick väck under en timme och sen dalade jag av i solariet.Gött!  Att röra på sig är för härligt, inga piller i världen kan uppnå den känslan som infinner sig när man är riktigt trött fysiskt. Nu ska jag varva ner och sedan dra täcket över huvet. Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim11:

Jag har oxå cyklat men inte spinning utan motionscyklat bara. Jag har oxå gjort av med kalorier men inte 700 utan en tredjedel kanske, jag cyklade ändå 30 minuter och en dryg mil så jag är nöjd. /pimpim

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Det var duktigt av dig. Visst är det härligt? Ha en bra dag! Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jag var också svett men det lackade inte..ha,ha!
Ni slog mig båda två..jag cylade bara sex kilometer och gjorde av med 182 kalorier!

Ha en bra dag, kramen

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Heja dig! Huvudsaken e att man rör sig! Ha en bra dag! Kram

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Du e duktig du! Eller ni e duktiga som håller igång! Jag bara städar, men det blir också motion.Igår blev jag klar hos sonen. Nu har han jättefrächt. Jag hittade så fina panelgardiner till köket hans. Bara 50 spänn för 2 längder.
Ha det gott i dag!

6:e kommentar, skriven , av pimpim11:

Äntligen har jag nätuppkoppling igen så jag kan blogga.
Ha det gott kram pimpim

7:e kommentar, skriven , av Frida:

Tack för de fina vykortet! Väldigt gulligt av dig, kraam /shibbie!

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: All rörelse är nyttig, va du e snäll som hjälper sonen. Kram

Pimpim: Va gött att höra ifrån dig! Kram

Frida: Det var så lite så, tack för att ni uppskattade det. Kram

Kommentera inlägget här :