Å förlåt jag har inte skrivit på länge...

publicerat i Allmänt;
Har ju börjat på Facebook igen och jag har haft fullt upp med mig själv. Det har varit varrannandagsillamående om man säger så.....jag har inte kunnat sova bra och doktorn har gett mig ny medicin.....men jag tål det inte!! Jag e så knepig när det gäller mediciner. Jag får såna biverkningar så det är inte lönt att prova nåt nytt nästan.....fan också rent ut sagt:(( Pippis har sagt till mig att inte ta en enda tablett till för jag vill inte bli så sjuk som jag var när jag testade förra gången. Det var som att gå tillbaka 40 år i tiden. Jag kunde inte ens gå till brevlådan så dålig blev jag.....nä då får jag väl sitta uppe och glo:(( Annars tycker jag det är skönt med hösten. Jag gillar hösten....så kravlös och härlig och jag går på dans och yoga 2 ggr i veckan men jag försöker att gå stavgång också. Barnbarnen har inte varit här på ett tag och i sanningens namn är det som semester fast jag längtar allt efter dem nu. Alfons ska jag passa på måndag em och Linnéa och Gustav ska vara lediga från dagis på tisdag och komma till mormor:)) Å vet ni vad? Vi har en grävling i trädgårn. Han har bökat runt så nu finns det ingen gräsmatta kvar snart ha ha. Bara han låter bli lilla Stollekatten....dem brukar ju vara lite aggresiva.... Nä ha det nu så gott så lovar jag att vara lite flitigare på bloggen. Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men HEJ där är du ju=) Usch va jobbigt med alla mediciner som ställer till det för dig..bläää.

Hoppas det ordnar sig!! Va en grävling ja dom är nog inte att leka med.
Längtar också efter våra barnbarn, inte ofta man ser dom, i April ska det titta ut ett barn till,kul!

Ha en fin söndag, kram kram

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Hej Lillemor
Tråkigt att höra att din medicin inte fungerar på dig. Det är sånt man bara vill skall funka.
Vad roligt med en grävling i trädgården. Tyvärr ställer ju dom till en hel del oreda som ni redan märkt. Det kanske inte blir så kul när man planterar o grejar i trädgården under sommarhalvåret. Hoppas nu bara att Stollan har vett på att hålla sig på avstånd från gästen....

Hoppas att du känner dig piggare på Torsdag. Om inte, kan vi skjuta upp det, men vi hörs
Kram/Marie

Kommentera inlägget här :