Torsdag....

publicerat i Allmänt;
Jaha en ny dag har inletts.....sovit gott....och varit uppe en stund och fått mitt kaffe och tidningen. Jag sitter och spanar på lite resor.....å har kommit fram till att Franska Rivieran vore nåt. Då får jag ju prata franska igen precis som jag gjorde i Luxemburg. Jag blev helt förvånad att efter så lång tid fatta och kunna prata franska men det gick bra! Jag har tänkt att vi ska bo i Cannes, Antibes och Nice några dagar var och åka tåget till Monaco. Jag har varit i Monaco men Pippis e sugen på att se det. Väldigt vackert där men lite dyrt:)) Tänkte jag skulle ge Pippis en resa i julklapp..... Mitt knäckebröd jag gjorde igår blev helt fantastikt gott...smakade bara mera.....och nyttigt med massa goa fröer i!! Nä nu får jag väl se till att samla ihop mig och ta mig den dagliga duschen och sen ska jag städa lite....jag är sugen att gå på spinning idag....får se hur jag gör. Ha det så gott idag vänner! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Du får gärna lägga ut receptet på knäckebrödet, har smakat en gång och det var såå gott!

Kramen

Kommentera inlägget här :