Nu börjar det hända trevliga saker.....

publicerat i Allmänt;
I november ska jag och min kära granne titta på Lena Ph. Det ska bli skitkul. Jag tycker hon är bra....lite fart och fläkt. Sen så har jag och Pippis bestämt oss för att åka till Stockholm och titta på Jerry Williams...fast det blir inte först förrän i januari. Det är ju sista gången han uppträder så det får man inte missa och kanske man ser en och annan kändis ha ha. Sen ska jag ha tjejkväll i oktober. Det är mina kompisar från det att barnen var mindre och då dottern åkte konståkning. Jag var med i styrelsen där och vi hade fruktansvärt roligt på den tiden så nu ska det bli skoj och träffas igen. Vi ska göra baren osäker:)) Nu har jag gjort min goda müsli den är full av nyttigheter och sen bär det iväg till frissan.....nu är det dags att slinga och klippa sig. Ha en go tisdag! kram MUMIN

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Låter som om du får en härlig o fartfylld höst. Det är du verkligen värd! Ha en fin dag!
Kram
Marie o lilla Chelsea

Kommentera inlägget här :