Känner mig trött.....

publicerat i Allmänt;
inte konstigt för jag har haft 2 sömnlösa nätter bakom mig. Nu har jag varit hos doktorn och ännu en ny medicin som jag ska prova. Jag blir lite skeptisk till nya mediciner men jag måste ju prova. Nackdelen är att man kan gå upp i vikt av den men det är smällar man få ta:((
 
Går inte detta så får jag gå tillbaka till medicinen jag blev allergisk emot och äta antihistaminer för att få bort allergien. Egentligen är jag emot detta för om kroppen säger ifrån att den inte tål substansen i tabletten så ska man ju inte äta den......men det är att välja mellan pest eller kolera. Antingen sova och äta allergimedicin eller inte sova och inte ha allergi.
 
Har precis plockat upp middagsmaten som låg på golvet.....en halv mus uppäten av lilla Stolla:)) Ha ha hon tar in mat till oss och vilka ljud hon har för sig när hon kommer in med nåt utifrån.....snällt i alla fall att bjuda på mat:)
 
Idag behöver jag städa men det tar emot nåt så grymt så det vete katten om jag förmår mig att dra runt på dammsugare och kvast....ja herregud det är ingen som tar det ifrån mig....kan göra det nån annan dag när jag känner mig piggare......men Pippis är en riktig "lortis" så fort han vart framme så är det bös överallt.
 
Nä nu ska jag äta lunch och sen får vi se vad som händer! Ha en go dag! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hoppas du får ordning på allt...fyyy va besvärligt!

Haha vår katt hade konstiga läten hon med när hon kom med ett byte=)

Ja just det kattgräs ska sonen naturligtvis köpa, att jag inte tänkte på det. tack för tipset.

kram kram

Kommentera inlägget här :