Så var det söndag...

publicerat i Allmänt;
och solen skiner faktiskt men det är ingen värme:(( Nu har Pippis grävt hela landet och jag ska sätta fart och kratta så det blir fint:))

Idag ska vi grilla. Har fått en ganska ny grill av grannen. Dem har köpt en ny så vi fick deras.....snällt!!

Annars hade vi en härlig kväll igår. Satt och pratade och titta på Barnaby....tur man har många kanaler och se på:))

Sov länge idag med.....jag fattar inte hur jag kan sova så mycket....men jag är jätteglad för det. Förut var jag ju vaken halva nätterna:((

Denna veckan blir det lite barnpassning. Måndag och tisdag...dem små sötnosarna:))



Såhär såg det ut förra året när Pippis var i grilltagen:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja fyy va kallt det är i luften, men vi har suttit i lä och gonat oss. Har tvättat fyra maskiner, krattat lite sen bara slappat.



Härligt att kunna sova, jag har sovit dåligt hela den här veckan..Fullmånen kan jag tro. Men nu somnade jag naturligtvis i solen en stund. Så nu är jag väl pigg ikväll när jag borde sova=)

Ska ju upp tidigt.



Ha en fin kväll...kram kram

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Ja det har inte varit någon speciell värme denna helgen. Får hoppas nästa helg blir bättre. Usch...fem dagar att arbeta denna veckan...fy.......

Ha en go vecka, om vi inte hörs!

Kram

Marie O Chelsea

3:e kommentar, skriven , av Fia:

Det är så mysigt att grillsäsongen har börjat. Man känner hur det doftar förföriskt från alla möjliga håll.

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Redan onsdagkväll. Visst är det härligt med grillat. Vilken snäll granne ni har som ger bort en grill till er. I dag har vi haft riktigt ruggigt och grått. Jag har varit hos min frissa och klippt mej och gjort lite slingor. Härligt att bli ompysslad. I går var jag och fick fotvård så nu känner jag mej ganska fräsh inför sommaren.

Ha det så gött med dina barnbarn.Kram Kram!

Kommentera inlägget här :