Äntligen lite ledigt......

publicerat i Allmänt;
men bara ikväll....i morgon kommer Gustav och Linnéa igen. Nu har jag varit barnvakt nästan hela veckan förutom onsdag....men det är bara roligt när man orkar med det:))

Jag har lagat mat så armarna värker på mig och inget tränat har det blivit....men jag satsar på nästa vecka...men det är klart still har jag inte varit:))

På måndag den 21 maj ska dottern, svärdottern och jag gå och se på fotboll när GAIS får stryk av IFK. Ha ha vi sitter intill IFK klacken som trummar i ett kör men det är kul, riktigt derby.....då gäller det att ta på sig det blåvita stället som Pippis har inhandlat för några år sedan.

Men vilket väder vi har här på västkusten. Det har fullkomligt öst ner med regn och i natt ska det bli storm!!
Bara det blir lite bra väder på lördag och söndag. Lördag är det Göteborgsvarvet och på söndag ska jag och Pippis gå på Liseberg. Dem har trädgårdsdagar där nu. Kanske köper nåt fint!!

Nä nu ska jag lägga mig raklång och titta på när andra far runt i Lets Dance.

Må så gott! Kram



Den här åker på den 21:e:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Vem behöver träning när man är med barnen=)



Ja jäklars idag dansades det härligt i Lets Dance. Där skulle vi va med..hihi.



Kram kram

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Hallå bruden

Du verkar inte behöva någon träning med alla dina aktiviteter! Glöm bara inte av att andas emellanåt...

Hos tandläkaren igen. åter igen borrades kronan upp så nu återstår bara riktig igenpluggning hos ordinarie tandläkaren. Kan bara be för att det är färdigt sedan. Vill liksom börja tänka på lite roliga saker snart och inte bara tråkigheter och sura utgifter....

Bjud nu upp gubben din på en cha cha!!

Kram

Marie, och en något blöt, Chelsea

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ojojoj.. vem behöver träna när man är barnpassare. Du behöver nog inte det. Jag träffar ju inte mina så ofta, men när vi träffas så är det fullt upp. Vi leker o busar hela tiden.

Visst känns det att man inte är tjugo längre.

Blev riktigt glad när Camilla H. åkte ut i går, för nu är dom så himla bra dom som är kvar. Men jag tror på Hysen!

Ha en mysig helg med Pippis! Kram på dej!

4:e kommentar, skriven , av Greta:

Ja tilda du är duktig som vanligt. gött. jag har haft jobbiga pass men på jobbet, nu är jag ledig tills nästa fredag, har bytt olika tider, så jag vet jag får tillbaka det. men kände att jag behöver lite tid, skiftarbete tär på mig, jag är inte 20 år .... du vet själv är man inte sover ok.. ja ja imorgon ska vi på konfermation , tycker om att sitta i kyrkan. hoppas det blir fint. kramis

Kommentera inlägget här :