Vilken jäkla dag.....

publicerat i Allmänt;
vaknade kl 4.20.....och tog en sömntablett vilket jag inte skulle gjort....mådde pissdåligt av den sen hela dagen....irriterad och konstig och jag som gått på den medicinen i över 6 år....inte konstigt att jag mådde dåligt då jag varit utan den i över ett halvår. Men jag är sån att jag låtsas inte om nånting för min omgivning....man lär sig sådant tyvärr.
 
Tänk att gråta var längesen jag gjorde och skulle nog må bra av det ibland....men duktiga flickor gråter inte....jag blir förbannad istället och det går ut över porslinet i huset så snart får jag väl köpa en ny servis igen ha ha.
 
Nä allt har gått snett idag....från det att jag gick upp tills läggedags.....men jag har haft dem rara barnbarnen Emilia och Alfons här en stund:))
 
Och vädret....vad är detta??? Och jag som tyckte det var mysigt med regn förut.....och kallt så in i h-e. Vi har satt på värmen idag. Det är bara 12 grader ute.
 
Åsså tittade jag på mina händer......dem har blivit gamla......
 
 
Vilket roligt inlägg det blev.....hoppas morgondagen blir bättre....
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av greta:

Ja du tilda, livet går upp o ner. att gråta en skvätt är skönt. man behöver både skratt o gråt ibland. hoppas du sovit bättre i natt. jag har sovit som en gris, så skönt för mig att inte ha några tider o passa. solen lyser idag härligt.får se om det gröna har torkat upp, dår får jag klippa helvetet. sköt om dig kram

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Tänk att det är enklare att hålla masken än att ge efter för hur man egentligen mår....vet även jag hur det känns. Men det här med att gråta är så befriande på något underligt sätt. Det har blivit min "ventil" emellanåt. Får man då inte tillräckligt med sömn gör ju inte det saken bättre....Man får ju försöka glädjas med det positiva som ändå finns runt omkring en, familj, vänner och som jag, en älskad fyrbent vän.
Kramisar
Marie o Chelsea

Kommentera inlägget här :