Stugsittarväder...

publicerat i Allmänt;
Idag är det som om himlen vore öppen.....men rätt skönt för jag är trött idag. Det har varit en intensiv vecka och 2 kalas igår så idag ska jag bara gå och skrota och laga lite mat.

Jag har börjat att ta en kapsyl Kan Jang varje dag för att förebygga förkylningar. Jag har inte varit annat än förkyld denna vintern och våren...dem små smittar mig ideligen. Fick tipset av en homeopat...det ingår ju massa bra örter i Kan Jangen som stärker kroppen. Och sen har jag köpt färska lingon som jag har på gröten på morgonen....ja ja tron kan ju försätta berg så varför inte?

När jag var i Ullared så köpte jag 2 st träningsdvd:er. En med Pilates och en Bollywooddvd.....ska bli kul att testa...

Nä nu får jag välan klä på mig men det tar emot:))

Kram ha det gott!



Hit längtar jag ibland...Kuba....men om jag vinner på tipset så skulle jag gladeligen göra om resan:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena:

Regniga dagar kan vara riktigt mysiga.

Här skiner solen än så länge men det ser mörkt ut in mot land så det återstår att se om kusten klarar sig från regn eller inte.

Sköt om dig vännen!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Inte behöver man klä på sig en grå dag som denna. Nej hasa runt i mjukisbrallor o t-shirt, det är livet, och gör även denna regniga söndag helt ok.

Kramar

Marie

3:e kommentar, skriven , av Greta:

Hej söta tilda. Jag gjorde en rensning i datan. och fick ej fram din blogg. men nu hittade jag det på mitt lilla papper. jag skriver ner lite saker hastigt o lägger i en korg. Ja Ja man hittar allt möjligt där.... Skönt att du är pigg o glad. Ja är glad men inte så pigg, men det kommer snart . det har varit fotbolls cuper, kalas, o nu jävla massa jobb. fortsätter i morgon halv natt, sen möte på tisdag. och lite annat som hänt. men det tar vi sen. LOVE YOU..

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Bra tips=)



Ha nu en lugn och skön vilsam måndag, kram kram

Kommentera inlägget här :