Nån har klubbat mig i huvet

publicerat i Allmänt;
Jo så känns det. Äntligen fick jag sova ut.....somnade halv fem i går eftermiddag i fåtöljen och vaknade inte förrän kl var halv åtta....sen titta jag lite på fotbollen och gick och la mig igen och sov till halv sju i morse.
 
Jag var hos dr igår och han sa att jag inte var riktigt frisk så jag får ta lite mer medicin för att lugna ner mig. Men det är inget vanebildande och det är jag så glad för att jag slipper......
 
Idag känner jag mig som om jag gått igenom nåt slags maratonlopp så som jag hållt på...när jag lugnat ner mig förstår jag hur sjukt det är att jämt köra ett race mot klockan....
 
Men igår kväll så tänkte jag att jag vill ha lite semester...kosta vad det kosta vill....både jag och Pippis behöver komma hemifrån lite...det är så skönt när vi är på tu man hand....så jag beställde en resa till Luxemburg.
 
Nån solsemester vill vi inte åka på när det är högsommar och inte annars heller för den delen. Vi har rest så mycket på charter så det är inte så roligt längre tycker vi......man börjar väl bli lite mer kulturell när man närmar sig de 60 eller vad tror ni? Så nu ska jag till "bibban" och låna böcker om landet.
 
Nu får ni ha det så bra vänner. Kram från Mumin
 
 
Hoppas snart att kunna dra till mitt solställe ute vid havet och bada:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av greta:

va gött att du sover. kul att ni ska åka i väg, jag passar gärna stolla, får se hur det blir med oss, inte kul o åka när inte gubben kan röra sig riktigt, men jag har ju två veckor kvar, fick ut han i affärer idag. men jag får ju handla o bära. Alltid är det någon skit som händer. som tur är så tycker jag det är skönt att va hemma o mysa... kramis

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Härligt med lite semester, Luxemburg låter trevligt. Har varit där en snabbis en gång för länge sen. Men vi var bara på genomresa så vi såg ju inte speciellt mycket av staden=)

Hoppas medicinen hjälper dig, stor kram

3:e kommentar, skriven , av Sylvia S:

Så tråkigt att du inte mår bra. Men en resa är alltid luftfyllt att se fram emot.

Kommentera inlägget här :