Min käre Pippis

publicerat i Allmänt;


sitter helt avspänd och vill ha lugn och ro.....denna bild är tagen när vi var på Säröhus och vi var alldeles själva. Jisses va gött vi hade det....förutom att det ringde mitt i natten och vi fick hjärtklappning båda två:((

Ja det har gått ett tag sedan dess och det är full rulle......Alfons har varit här under Nationaldagen och det bara rullar på....igår var vi och spenderade en massa pengar på gästsängar och rullgardiner och idag har jag varit i Ullared med svärdottern och Alfons.......jisses va vi handla....jag har kläder för hela sommaren och nu får jag spara ihop till hösten då det blir en sväng till:)) Ja hade jag handlat allt det jag kom hem med så hade inte 10000:-- stoppat men halva priset kom jag undan med....phua.....

När jag skulle åka kl halv 8 kom grannen förbi och undrade om jag skulle träna......hur pigg får man bli?? Jag är som en zoombie på morgonen men det har med min sjukdom att göra. Är inte pigg förrän jag fått duschat och klätt på mig och ätit frukost sen kan vi snacka!! Och jag skulle faktiskt till Ullared ha ha så tji fick hon....

I morgon bär det av till dottern och kalas och sen fylller svägerskan jämt så det blir kalas hela dagen....

Sen har Pippis börjat på ett projekt i källarn.....nä det räcker inte med baren utan han ska ha en rökhörna på 30 kvm!! Så nu har han städat och gjort rent och nu är det bara till att måla och sätta upp nåt fräckt tyg som matchar golvet....jag har sett det....ett tyg över London....bara sååå snyggt.....

Nä nu ska man väl gå och lägga sig.....om man har tid:))

Kram alla vänner! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

God förmiddag! Visst får man något vilt i sinne o blick när man är på Gekås? Man får den värsta shopping-nojan som bara finns, men det är man värd ibland, tycker jag. Det bästa är att man alltid hittar något, det där lilla extra, som man faktiskt blir ganska nöjd med när man kommer hem. Brukar alltid passa på att byta ut lite gardiner o husgeråd när jag är där........Ett nytt projekt? Det är kl att ha något att pilla med hemma. Gårjust nu runt och kollar in vad jag kan tänkas hitta på framöver..

Ha en go helg på Er!

Kram Marie

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Full fart=) Vilken underbar fåtölj Pippis sitter i.



OJ vad du har shoppat, är det verkligen billigt i Ullared?? Jag som måste åka massor med mil undrar om det kan löna sig=)



Ha en fin söndag, kramen

Kommentera inlägget här :