Liljekonvaljer

publicerat i Allmänt;


Dessa underbara blommor:)) Tog mig en lång sväng med bilen till storskogen och hittade massor av dessa ljuvliga blommor. En utflykt som artade sig bra....hittade en antikaffär på vägen och köpte detta enlitersmått som är stämplat och gubben i antikaffären sa att jag troligtvis gjort ett fynd ha ha.

Passade bra som vas till mina blommor......nu e det måndag i morron igen men snart är det ledigt igen för er som jobbar....skönt.....

Kram ha det bra! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Visst är liljekonvaljer underbara blommor med sin härliga doft. Måndag imorgon igen. Har i alla fall avverkat Ullareds-testen med nya bilen och det gick ju bra. Annars har det inte gjorts många knop här inte! Ha en go vecka Lillemor!

Kram Marie o Chelsea

2:a kommentar, skriven , av ÅsaGåsaKlinga:

BÅDE BLOMMORNA OCH VASEN VAR I MIN STIL,,,,,,UNDERBAR DOFT PÅ DESSA UNDERBARA BLOMMOR KRAM

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh va fint=) Liljekonvaljer doftar underbart, men jag klarar inte av att ha dom inomhus.



Vilket läckert krus..hoppas du gjorde ett fynd,kram kram

4:e kommentar, skriven , av Sylvia Siverling:

Håller med dig om att liljekonvaljen är en underbar blomma. Växer massor i slänten nedanför mitt hus ner mot sjön. Har också plockat en bukett som nu står och sprider vällukt i köket. Så bra att du har hittat en metod med lagom mängd av kost och motion som fungerar för dig. Du är så duktig som orkar vara så medveten om vad du stoppar i dig hela tiden.

Kommentera inlägget här :