Vilken gentleman!!

publicerat i Allmänt;
Nä nu får nog Pippis ta och passa sig ha ha.....Idag i ösregnet var jag och handla och blev så sugen på en kopp kaffe så jag köpte en såndär latte i pappersmugg och när jag betalade alla varorna så glömde jag den.....så den kom med en annan herres varor. " Oj då sa jag det var ju min!" Då klappade denne mannen mig på axeln och sa: Får jag lov att bjuda damen på kaffet?" " Nä men det behöver du inte sa jag förläget.....Klart att man bjuder en sån dam på kaffe sa gentlemannen och log sitt vackraste leende......så var denna dagen räddad!!
 
Mumin rules!!!!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia S:

Härligt att det fortfarande finns gentlemän. Men han smälte väl inför din charm.

2:a kommentar, skriven , av greta:

ja det är väl där man får dejta på äldre dar, Ha ha Visst är det härligt när man får lite uppskattning. Det behövs lite sånt i livet. Du är fortfarande vacker . KRAMIS

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Det är det jag alltid sagt, du har DET!
Ser fram emot morgondagen o vår lunch!
Kram
Marie

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ohh så trevligt=)

Ha en gooo bloggsemester, kram kram

Kommentera inlägget här :