Jag är totalt slut....

publicerat i Allmänt;
och det var barnbarnen med.....nu e jag inte speciellt fysiskt pigg....känner mig som en urvriden trasa.....här ligger leksaker till höger och vänster....katten har inte fått mat på två dar (jag har glömt bort henne:(() oj oj oj....i morse steg jag upp halv sex...men jag hoppas dem haft roligt....jag tror det för när vi lämnade dem i eftermiddags sa detta lilla charmtroll: Stanna! Stanna! och sprang efter oss...sötnos.....men som sagt....jag tar inte i en penal idag....jag ska gå och lägga mig även fast klockan är bara barnet och i morgon vet jag ju vad jag ska göra...just det. STÄDA och hur kul e det på en skala?? Men gud nåde den som stör mig i morgon....då ska jag vara själv!!
 
 
Vem smälter inte för en sån här liten sötnos? men som Pippis just sa vi är inte 30 längre......
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av greta:

Ja du tilda, det är tufft men roligt o leva. jag förstår att du behöver komma från väggarna. jag passade grannens tös i går, nu åker dom till grekland i tre veckor. så det blir lungt o tyst från den sidan. jag har bara en vecka kvar på semestern fy vad det går fort.. kramis

Kommentera inlägget här :