Å vad jag längtar efter semester.....

publicerat i Allmänt;
Ja ni kan ju tycka att jag har semester jämt men det är ju inte utan anledning som jag är sjukpensionär.....men det är inte alltid jag skriver att jag mår dåligt. Är så van vid att inte vara riktigt frisk men försöker så gott jag kan att vara aktiv och en aktivare sjukpensionär får dem leta efter:)) Jag tycker inte jag gör annat än att passa barn och hus och hem och trädgård.....så ibland tar det styggt på mig.....skit samma.....
 
Och Pippis behöver lite ledigt han med. Jobbar jämt och sliter....så snart åker vi till Luxemburg...verkar ju vara ett underbart och vackert land...vi flyger till Amsterdam och sen vidare till Luxemburg för att bo på ett fashionabelt hotell och tänk att slippa laga mat.....bara resa sig ur sängen och dra på sig kläderna.....LYX!!
 
Titta va fint där är:
 
 
Moseldalen
 
 
Såna här slott finns det visst lite varstans
 
 
Kram vänner! I morgon väntar barnpassning med övernattning......
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ser jättefint ut=) Klart du ska ha SEMESTER att vara hemma hela tiden är verkligen ingen ledighet.

Ja du bara måste åka till Tallinn nångång, gå omkring i gamla stan är så mysigt.
Underbart god mat har dom också=)

Kramen

2:a kommentar, skriven , av greta:

söta tilda, klart du ska ha semester. du kämpar på. fina bilder du lägger upp. kramis

3:e kommentar, skriven , av Sylvia S:

Luxemburg vet jag nästan ingenting om, men jag kan tänka mig att det finns mycket gammal historia där. Hoppas ni får det skönt, alla behöver vi miljöombyte och en känsla av lyx i vardagsslitet.

Kommentera inlägget här :