Pippis undrar hur jag orkar???....

publicerat i Allmänt;
Ja det vete katten men igår hade jag alla barn och barnbarn här. Först kom sötAlfons och skulle stanna över natten och sen kom dottern med sina barn. Då blev det lunch....sen en promenad och äta hallon bland buskar och snår och sen middag för 11 personer. Ja jisses va här såg ut.....jag höll på i 3 timmar i går kväll och plockade....Pippis somnade med Alfons....lika gott det...jag blir bara irriterad när han lägger sig i ha ha. Idag vaknade herrn kl kvart över sex men han hade sovit i 11 timmar och ett solskensleende på morgonen har väl ingen dött av:)) Idag har jag städat hela huset och tvättmaskinen går för fullt.....dem där pillerna jag fick för urinvägsinfektionen verkar vara hårdvaluta så som jag håller på......jag däckar väl ikväll kanske....inte säkert men nog är jag lite mör.....solen skiner här idag...ett underbart väder och lite höstlikt i luften..... Åsså OS som e så jäkla kul!! Jag är klistrad vid radion och TV:n.....Idag blir det inget upphetsande till middag....lite köttbullar och potatis....men i morgon är det helg och då får vi hitta på nåt smarrigt. Kram vänner från Mumin

Kommentera inlägget här :