Lördag och skönt väder

publicerat i Allmänt;
Idag vaknade jag till att solen stod och lyste in på mig:) Härligt väder idag:)) Igår var vi på Marstrand och hälsade på grannarna och det var mycket trevligt! Tänk att få sitta ner och bli bjuden på mat och inte behöva lyfta en tallrik det kallar jag för gästvänlighet. Jag är sån också när jag har folk hemma att ju mer kockar osv och jag tycker att gäster ska sitta och bli serverade eller hur?
 
Pippis var ute och fiskade makrill 5 st härliga makrillar fick han upp och jag gav mig på att rensa dem ute i det fria.Tänk va roligt att få fisk och nu till lunch har jag smaskat i mig 3 st ha ha
 
Idag har jag gett mig på gräsmattan och tagit kanterna och tvättat bilen och just nu går en maskin för fullt med tvätt. Ser ut att bli en härlig dag! Kram på er alla!
 
 
Här är dem nyfångade makrillarna:))
 
 
Färdiga att ätas:))
 
 
Kvällsbild över Kattegatt när vi åkte hem....

Kommentera inlägget här :