Vilsam påsk

publicerat i Allmänt;
Igår kväll tog jag och gjorde en "drink" på 2 vitlöksklyftor och honung och te och det verkade vara en dunderchock för min förklylning!! Idag känns det bättre.....nu är påsken över och jag och Pippis har vilat oss hela helgen förutom Långfredag. Pippis har legat så mycket så han har ont i kroppen ha ha.
Ingen tidning idag men jag har massor att läsa....och snön yr utanför fönstret. Men det är sånt som ska ner innan det blir varmt.

Jag brukar må dåligt på våren. Ja jag är ju motvals kärring men i år så mår jag riktigt bra. Tycker att det är skönt med ljuset och fåglarna som kvittrar men jag kan tacka min nye läkare för det här. Han är guld värd. Äntligen får jag sova på nätterna och ingen sömnmedicin som är vanebildande utan annan medicin som gör att man sover gott.

Nä om man skulle ta och klä på sig ha ha.

Ha det gott! kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Tråkigt med förkylningar=(



Haha så det kom du ihåg att jag hatar att stryka. men ibland så måste man göra tråkiga saker.



Försökte få mig mig maken till Ikea..nähä inte det, tråkgubbe. Han sitter bara i uterummet och läser. Och jag har tråååkigt.



Kramen

2:a kommentar, skriven , av Lillemor Johansson:

Ninni tack för tipset om profilbilden. Jag glömde ju att spara ha ha

3:e kommentar, skriven , av bodil:

hoppas förkylningen blir bättre. och att du får en skön vår, och får njuta i år. kramar

4:e kommentar, skriven , av Lillemor Johansson:

Tack greta! Kram

Kommentera inlägget här :