Påskafton

publicerat i Allmänt;
Ja idag har vi städat jag och Pippis....det var som om någon gått med godis under fötterna så kletit var det....ha ha men nu är här fint igen och snart ska vi inta vår påskmiddag med lite ägg och sill och skinka och en del röror till. Det ska bli skönt att sitta ifred och njuta. Jo färskpotatis ska vi ha också....så himla gott.....baren ska få sig en vända ikväll jag har köpt ägglikör och det kan man göra mycket av:))

Hoppas ni får en fin påskafton....det ska jag ha!! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie Brogren:

Hej Lillemor

Efter mycket funderande hittade jag rätt till din Blogg! Måste medge att jag blev snopen när jag såg att du gått ur helt ur Facebook, men jag förstår dig. Man blir lite sur av att folk bara tittar och inget skriver själva ibland.

Snart är även denna långa helg slut. Skall åka upp till Sisjön nu och gå en långprommis med Chelsea. Skönt att gå lite grann efter det att TV-soffan släppt sitt krampaktiga tag . Ha en fortsatt fin helg och många Påsk-kramar från mig och lilla Chelsea.

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jag städar och tvättar idag=) Vi myste igår med god påsklunch, smakade mycket bra. Öl&nubbe till det, sen blev vi så trötta så vi var tvungna att ta en liten siesta.



Besök av en av grannarna senare på kvällen, trevligt.



Lyckade du avsluta kontot på FB??



Kram kram

3:e kommentar, skriven , av Lillemor Johansson:

Ninni ja det var ett litet helvete ha ha att avsluta Facebook men det gick:)

4:e kommentar, skriven , av Lillemor Johansson:

Hej Marie! Tack för att du hittat till min blogg:) Kramisar

Kommentera inlägget här :