Inte 100

publicerat i Allmänt;
Nä den där maginfluensan tog död på mig. Jag känner mig inte riktigt kry ännu. Är så fruktansvärt trött och seg och känner att jag orkar inte med en människa just nu. Vill bara vara ifred.

Men idag tog jag ett tag i kylskåpet.....det var inte rent kan jag säga. Varför stoppar man in massa mat och sen så ligger det där och blir dåligt? Skärpning Mumin när det gäller kylskåpet hädanefter....kanske inte konstigt att jag har blivit dålig...usch va äckligt och jag som är så noga med att det ska vara städat:))

Pippis är på G då det gäller att få väck några kilo. Han är fast besluten att gå ner. Och mig drar han med sig. Vi vägde oss i lördags. Jag har inte vägt mig på ett år men det var 4 kg ner sen dess men jag hänger på.


Kram på er alla och Ninni jag tyckte också den här versionen på bloggen var snyggare:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av greta:

Fy vad jobbigt med din magsjuka, ja den kan ju komma från att man tar i en vagn på ica eller va som helst. Själv har jag vaknat efter kommit hem från jobbet 02.30 i natt. Nu ätit gott och ska ta mig ett fotbad, mycket salt o skum. känner mig så mycket bättre efter det. KRAMIS

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Blää för magsjuka, hatar det, usch!



Jag kämpar på för att gå ner fem kilo, var ju duktig innan Thailand och tappade tre hur lätt som helst.Men jag gick upp 1,5 av dom...suck. men nu nya tag, kram kram



Ja den är designen är klart snyggast=)

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Hej Mumin!

Nu har jag fått ordning på mina inloggningskoder igen. Känns härligt.

Vad tråkigt att läsa att du inte känner dig bra ännu, men det verkar ju inte helt utan hopp eftersom du ändå tar tag i saker o ting.Ja kylskåpet skulle man allt städa ur lite oftare. Fick lite dåligt samvete nu.....Vad härligt att du fått med Pippis på din "Viktnedgångs-resa". Det måste i alla fall vara enklare när man är två så man håller lite kolla på varandra. Det är annars väldigt lätt att belöna sig själv för minsta lilla......Har lagt ner Beach 2012 utan satsar på Beach 2013 istället. Ha en fortsatt bra vecka!

Kramar Marie o Chelsea (nu 7 år)

4:e kommentar, skriven , av Lillemor Johansson:

Tack mina kära vänner för att ni följer min blogg...det är såå roligt att få kommentarer. Kram på er!

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men stackars dej! Det blir jobbigt när allt bara ramlar på en. Jag hatar magsjuka!! Men som tur är..peppar peppar..så var det längesen sist. Hoppas du är på bättringsvägen nu. Det låter lite så i allafall.

Visst blir man less på det här aprilvädret. Ömsom sol o snö! I dag har vi snö..jag som gillar snön..men det är på vintern!

Ha det förhoppningsvis bra Mumin! KRAMAR till dej!

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jo visst har jag allergi, men det här är inte det utan en rejäl ögoninfektion, dessvärre inte första gången. Har klarat mig riktigt länge nu=)

Får se hur det är i morrn , är det INTE bra får jag väl försöka få tag på min läkare.



Kram kram och sov gott

Kommentera inlägget här :