Gokväll

publicerat i Allmänt;
Har ju inte kommit in i bloggvärlden riktigt ännu men jag ska göra min blogg fin så ni trivs att komma hit och snacka lite:))
Det känns fruktansvärt skönt att kunna "prata" med er vänner igen på ett mer personligt sätt och jag kommer att snacka om alldagliga ting och om mitt liv. Härligt att kunna skriva av sig igen. På Facebook visste man ju inte egentligen vem som såg sina inlägg för man var så het på gröten så man skrev lite hur som helst. Det är en sten som fallit från mitt hjärta....men jag vet inte hur man avslutar på Facebook...nån som vet?

Idag har jag gjort iordning mat tills i morgon och dukat och när Långfredagskväll är till ända ska jag och Pippis njuta av påsken för oss själva. Hyrt lite filmer och Pippis ska åka och köpa lite go sill och tilltugg som bara han och jag ska njuta av.

Nä hörrni jag får titta på det här med bloggens utseende. Sonen är en hejare på datorer så jag ska fråga han i morgon.

Kram på er alla! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jag tror du går in under konton där kan du avsluta=)



Klart du ska piffa till bloggen, ha en fin Påsk, kram kram

Kommentera inlägget här :