Fredagen den 13

publicerat i Allmänt;
Ja det var verkligen en otursdag. Jag som alltid brukar ha tur denna dagen. Men på torsdag kväll kände jag mig skum i magen och sen började jag må så illa.....hela natten spydde jag som en katt...sov ingenting och sen kom hög feber och huvudvärk och jag kände en nära döden upplevelse....när det magonda gick över sov jag som en stock hela dagen och var bara uppe och drack lite vätska....så nu har jag sovit i 12 timmar i natt men känner mig fruktansvärt svag så idag får bli en lugn dag.

Fast jag vet inte får man inte lite magmuskler av att spy så mycket? Har sån träningsvärk i magen så jag kan knappt röra mig.

Nu är jag så trött på att vara sjuk så nu får det vara nog!!! Jag får ju allt som grasserar runtomkring mig. Hinner inte bli bra förrän nästa smäll kommer. Men jag tror att jag inte tar hand om mig riktigt när jag är sjuk. Det får bli ändring på det så att jag kommer igen snabbare.

Grått är det ute och kallt...perfekt för en innedag.

Kram ha en go lördag! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men kära du få magsjuka var väl väldigt onödigt=( Hoppas du mår bättre idag och kan njuta av dagen, kram kram

Kommentera inlägget här :