Jag hinner inte med bloggen

publicerat i Allmänt;
känns det som även att jag är ledig hela dagarna. Men ledig och ledig, jag tycker inte jag gör annat än att far runt till höger och vänster ha ha.

Firman tar ju mycket tid som jag gör ideelt. Jag tycker det är roligt att ha lite och pyssla med i o med att jag har jobbat med ekonomi jättelänge och jag är nog en "klippa" utan att skryta för både sonen och Pippis och den galne revisorn:))

Sen är det ett hus att ta hand om och det gör sig inte självt. Jag gör ju nästan allt härhemma och nu börjar trädgården att ta fart så då har jag den med.

Och sen är det barnbarnen. Så söta och roliga och jag längtar jättemycket efter sonens och svärdotterns bebis som kommer i juli. Undrar vad det blir för något? Det blir spännande!!

Åsså är jag ju inte still precis då det gäller att röra på mig för övrigt....men se det är så skönt för själen det där med motion. Hade jag inte haft det så hade jag nog inte varit såpass bra.....och fördelen att orka med det är ju att man har tid. När jag jobbade så fanns det ingen tid över för sådant och barnen bodde hemma och till o med en fästemö ha ha. Ja jäklar då var det jobbigt.

Jag tror inte jag hade en ledig tid för mig själv, för det var mat, tvätt och städning och jobb i ett kör, men så hamnade jag ju på Sahlgrenska också och till det livet vill jag inte komma igen.

Nä idag har vi varit på Simhallen, jag och dottern och Gustav och Linnéa. Här kommer lite bilder.

Nu får ni ha en trevlig Valborg.....våren är ju äntligen här.......jag min lilla vinterfreak gillar faktiskt att sommaren är i antågande.

Kram från Mumin



Här är Gustav i äventyrsbadet med valen.....



Mormor och Gustav leker.....



Titta va stor och söt jag är säger Linnéa:))



Mmmm slutar med en härlig sommarbild........ciggen och ölen är där ha ha ha

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersti:

Å vad det ser härligt ut i badet. Visst är det skönt att det är lite vår i luften äntligen säger jag som tycker sommaren är bäst. Kram och trevlig helg.

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hinner man inte så hinner man inte..jag skriver nog nästan varje dag. men jag har ju inte så mycket att göra som du har.

Ja jag jobbar ju så klart, men kvällarna är jag ju nästan alltid ensam.

Anders är ju borta mån-tors.



Vilket fint bad ni har..Gustav ser ut att ha det jättemysigt.

Är bilden från Cuba eller här hemma?



Ja maken fyller jämt men vi har inte bjudit till fest men det dyker säkert upp nån.



Kram kram

3:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Nej, just det, man hinner inte med bloggeriet nu, alldeles för mycket att göra. Har Du några bra blomstertips? Läs på min blogg, snälla! Barnbarnen är så söta, förstår att Du är nyfiken på det som väntas.

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hallå..jag är hemma nu.Söta bilder på söta barnbarn. Och så Muminmormor själv då.Ha det göttast!Kramkram!

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Morrn vännen...man får tacka så mycket för komplimangen!

Klart vi bara blir vackrare med åren..hihi.



Ha en bra dag, här skiner solen.

Kram kram



Kommentera inlägget här :