Fredag.....

publicerat i Allmänt;

igen! Vad veckorna går fort. Inget speciellt som hänt denna veckan mer än vanliga lunken med träning och annat småfissel hemma.

Igår var jag på träningen i 2 timmar. Det var härligt, men idag är jag lite trötter. Jag sov så bra förra veckan men denna veckan har det varit dåligt med sömnen. Fasen också att jag aldrig kan få sova gott jämt. Det betyder så mycket för mig...får jag inte sova så mår jag urkasst mentalt och jag behöver mycket sömn.

Ja ja det ordnar väl sig. Nu är det full planering inför morgondagen när bloggträffen är. Ska bli jättekul att träffas igen. Synd bara att vi blir så få, men det ska bli roligt att träffa dem som kommer i alla fall. Ni andra som inte kunde vara med.....det går väl fler tåg.

Nä nu ska jag käka gröt och dricka kaffe, sen ska jag på födelsedagskalas.....svågern fyller 65.

Kram ha en go fredag! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena:

Vad roligt med bloggträff.=)

Ni kommer helt säkert få en trevlig kväll.

Skickade siffrorna igår så jag hoppas att de hinner fram innan du ska på kalas.

Visst har du väl fått kortet i allafall?

Kram vännen!

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja lite synd är det att ajg itne är med, men just nu är jag glad att jag tackade nej..ser ju inte klok ut..haha



Nää det är inte allergi den här gången alldeles för geggigt och svullet för det.

Ögonallergin känns annorlunda då bara kliar det och blir rött och irriterat!



kram kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ja det hoppas jag verkligen för jag ska bort med jobbet imorgon men nästa gång hoppas jag att jag kan kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha det nu så jättekul ikväll..hälsa alla jag känner!



Hur många blev ni?? kram kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

läste på facebook, du kände dig besviken det förstår ajg!

Men jag hoppas du inte är besviken på mig för jag tackade ju nej i ett tidigt skede.



Men du ska se att ni får trevligt trots en liten skala..kramen



6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha nu en jättetrevlig helg! Här är det ljuvligt väder. 20grader i dag!Sååå härligt!

Må så gott.Kram!

Kommentera inlägget här :