Samba salsa och rom och cola

publicerat i Allmänt;
Nu känns det bättre idag men hua va läskigt det var igår...som sagt man vet inte när man ska lämna in...usch hemska tanke.

Men nu till något roligare. Pippis och jag har pratat om att åka till Kuba i november. Pippis har alltid velat åka dit och dansa samba och salsa och röka Havannacigarrer med en rom och cola....och det är klart att bjuder han så åker jag med...........ser fantaskiskt ut och till helgen bokar vi nog en resa dit. Får se om ekonomin först för det är svindyrt. Men har maken jag är gift med bestämt sig för en sak så rubbas det inte.

Sen är det ju det här med nästa vecka. Jag har inte kommit på nåt ännu....men så impulsiv som jag är så hittas det nog på nåt i sista sekunden. Pippis sitter och säger att "ja ja hitta på nåt, jag hänger med" Vilken karl man är gift med va?
Klart att man har varit gift med en sån pärla i 30 år ha ha.



Varadero Kuba


Kram ha det gott! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

usch och fy så dramatiskt

Jag vet det där med sprutor för min manhar alltid en med sig. allergi chocker är inte att leka med.

Maken tål inte fisk nötter eller skaldjur plus lite till och får han i sig nåt av det kandet bli farligt

Undrar vad ni hittar på nästa vecka nåt spännande hoppas jag

Cuba låter läckert !!!

Ha det gott kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men guuud va mysigt!



Men att vara på Cuba är väl inte såå dyrt, eller?? Resan kostar det förstår jag.



Kramelikram

3:e kommentar, skriven , av Kersti:

Kuba låter jätte spännande. Dansa salsa är kul så häng på. Viket resmål kan bara bli toppen. Kram

4:e kommentar, skriven , av Kersti:

Hu va läskigt igår skulle jag ju också säga. Vilken tur att det gick över. Stick nu iväg bums och fixa nya sprutor för än är du lite för ung för att lämna in :). Kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Halloj..jo jag är såååå trötter men det går väl över.



Ha det..kramen

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men fy va hemskt, det som hände igår!Du har väl skaffat sprutor nu hoppas jag!! Va otäckt..men kan man bara smälla i sej så många tabletter på en gång? Men det där vet du ju bäst eftersom du varit med om det förr.Jätteläbbigt!

Cuba låter inte illa.Härligt!

Ha en skön kväll.Kram på dej!

7:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Kuba minsnn.. havannacigarrer.. ja du det låter bra det.. här blir det ingen resa.. mannen har just börjat på sin "praktikplats" ..ingen semester för honom i sommar, men det kommer helger..

Sköt om dig o ha de fint.. se upp för de där nässlorna;-)

Kramar o en fin fredag.. solen lyser ju i ögonen idag:-)

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hallojsan har du hittat på nåt kul för nästa vecka?



Kram kram

9:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Men snälla Mumin, så förfärliga saker Du råkar ut för. Instämmer med övriga, sprutor ska Du alltid ha med Dig var Du än går. Även till Cuba, hoppas det blir av med den resan samt att Du hittar ngt kul till bröllopsdan!

10:e kommentar, skriven , av Helena:

Fy vad otäckt att råka ut för sånt.

Jag har en vän som är så allergisk mot bockhornsklöver vilket verkar finnas i olika kryddblandningar.

Hon har adrenalinspruta med sig var hon än åker.

Du måste be att få adrenalin du också som du kan ha med dig.

Kuba låter spännande.

Ha en mysig söndag vännen & var rädd om dig.

Kram!

Kommentera inlägget här :