Mors dag

publicerat i Allmänt;
Grattis alla mammor. Idag har jag blivit uppvaktad av dottern och sonen med såna fina blommor och kort. Jag blev jätteglad!! I går var vi på födelsedagskalas och det var trevligt.



Jag är hos farmor idag på mors dag



En jättefin blomma från dottern. Jag fick kort också på mig och dottern inramade



Den här kom sonen med för en stund sedan. Dem spar inte på krutet mina rara barn.

Tack så jättemycket.........ni är mina små änglabarn med lockigt hår:)

Kram Mumin



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Grattis själv mamma Mumin.Vilket underbart väder vi har på alla mammors dag.Har firats lite här också.Sonen o äldsta dottern har varit här på morsdagsfika. Min andra dotter blev jag firad av innan dom åkte tillbaka hem.Hon firar sin första morsdag..det är nog lite speciellt, att själv vara mamma i dag.Jag blev även firad på hennes blogg. Det var kul. Ha en fortsatt härlig dag! Många kramar!

2:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Där ser Du så uppskattad Du är av de Dina! Grattis, Mumin!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

ohh va du har blivit firad..jag fick ett SMS av sonen haha!



Ha en skön kväll i solen..kramen



Kommentera inlägget här :