Hej på er!

publicerat i Allmänt;
Det var längesen. Jag har varit fullt upptagen så tyvärr har bloggen legat nere.
Idag har jag lekt fotomodell för en dag. Jag hade förutfattade meningar innan jag kom dit och den första jag mötte i dörren var just en sådan jag inte ville att det skulle vara. Jag och min väninna traskade in med 3 byten av kläder och vi blev sminkade och stylade i håret av proffs.
Sen var det in i ett bås och träffa fotografen. Han var kalas!! Så himla rolig och man kände sig inte alls så dum som man trodde man skulle göra, men jag hade valt fel kläder kom jag på men det blev bra ändå.
Nu förstår jag att man kan göra underverk......ha ha........ja bilderna blev ju inte så dumma faktiskt.

Varsågoda en bildkavalkad:













Som sagt.....det är ju inte precis som man ser ut när man är nyvaken:))

Kram ha det gott! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men hallåå där bruttan vilka fina bilder! Jag gillade dom bäst där du liksom ligger ner..skitsnygg är du!



Jag vill också vara fotomodell för en dag..kramen

2:a kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Åhh! Vad fint! Riktiga pumor.

3:e kommentar, skriven , av Fia:

Men vad roligt, och vilka snygga bilder! De bilderna är du väl nöjd med?

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Gu vilka fina bilder. Du är en riktig modell du. Kram

Kommentera inlägget här :