Pippis

publicerat i Allmänt;
e bättre och jag har faktiskt sovit i natt:) Tog den där spikmattan jag hade och la den under lakanet och trot eller ej jag somnade som en stock......ja ja det var ju bara en natt men hoppas att denna natten också blir bra:))

idag har jag handlat och gjort min psykologläxa och sen har jag varit på ett jympapass ikväll. Jag fick sån fruktansvärd träningsvärk med en gång efteråt, men det var lite andra rörelser idag..........stället där jag slappnade av efteråt såg ut som en röntgenplåt av svett:))

Det verkar som om facebook har tagit över nuförtiden. Visst är det roligt där.....det blir lite mer "snack" om man säger så, så jag vet inte om bloggen får så mycket besök längre...........ja ja vi får välan se.....


Kram och ha en god natts sömn! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Nja jag vet inte om jag tycker facebook är sååå kul men jag kanske inte har fått kläm på det riktigt!



Kan man sova en hel natt på spikmatta?? Bra om det funkar..ha en fin fredag, kramen

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hello där ha en fin lördag, kramen

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jag är inte med i facebook alls. Tror inte jag gillar det. Jag vill helst se dom jag pratar med. Fast å andra sidan pratar jag i telefon.

men du.. hur klarar du av att ligga en hel natt på spikmattan.du är otrolig du. Men huvudsaken att du mår bra!Ha de! Kramar!

Kommentera inlägget här :