Ännu en dag till ända......

publicerat i Allmänt;
nästan. Inatt sov jag jättegott, men jag fick ju ta min medicin, men nu lägger jag ner att känna skuld för att jag äter tabletterna, man vet ju inte hur länge man lever och varför ska jag plåga mig?

Idag var syrran svågern och kusinen M här och drack kaffe vid lunchtid. Det är roligt att dem kommer. Vi har så mycket att prata om, både ledsamheter och roliga saker, en blandad kompott. Men jag blev lite rörd för när dem gick så fick jag bamsekramar av dem alla tre men kusinen M är lite krasslig och mår inte riktigt bra, så när hon kramade mig så sa hon: " Du är så mjuk och go, det är så gott att krama dig, man blir så glad av dig " Ja jag fick tårar i ögonen.......gulliga henne:)

Sen var jag på styrkegympa ikväll och Pippis hade gjort kaffe och smörgås när jag kom hem. Det var rart av honom den lilla pussgurkan...........

På torsdag eller fredag så kommer lille Gustav till mormor igen. Vi tänkte vi skulle gå på promenad i Gunneboskogen där slottet ligger och dem har en väldigt god lunch där som består av eget odlade grönsaker. Smaskens!!

Sonen ska ha hundarna några dagar också så det blir väl att jag träffar dem igen. Dem är ju så goa fast lite bökiga, men mycket  väluppfostrade. Där har fd svärdottern gjort ett gott jobb:)

Ja det var väl allt jag hade att bjuda på idag, återkommer i morgon. Kram Mumin


Uppdatering: Yes jag vet hur man ändrar headern.......lite knep och knåp.....jag är inte så dum i alla fall på det här med datorer......men hur ändrar man texten på Mumin? Någon ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Så skönt att du fick sova. Nu har du ju provat alternativ och det funkar inte. Så ät du din medicin med gott samvete. Finns inget så nedbrytande för både kropp och själ som konstant sömnbrist!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia: Nä jag vet....Kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Hej ! Tack för beställningen, jag skickar nr 20 till dig. Tackelitack.

Kramelikram

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Tack själv! Kram

5:e kommentar, skriven , av Kersti:

Härligt att höra att du fick sova i natt. det kan nog som du säger vara värt att äta medicinen. Hoppas att det håller i sig med god nattsömn så att du får sova även i natt. Kram

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kersti: Javisst. Tack jag tror att det funkar nu. Kram på dig!

7:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jag hoppas du ligger där o sussar just nu.Det ska jag också göra strax. Jag har suttit o läst hos alla nu. Har ju missat en hel del. Flera dagars bortavaro från bloggen är katastrofalt! Neej då! Skojar! Vilken tur att du fått ordning på sömnbesvären.Jättefint har du fått till det härinne.

Kram o sov sött!

Kommentera inlägget här :