Riktigt ont....

publicerat i Allmänt;
har jag i ryggen och överallt.  Kan inte sitta ordentligt så här vid datorn blir inte långa stunder,å jag som aldrig har ont i ryggen. I natt sov jag tolv timmar och är fortfarande trött. Har varit och släpat på massa matkassar också för nu kommer Gustav med mamma och pappa på lördag och ska äta middag.
Nä det blir till att vila sig och inte gå till gymmet på några dagar, har nog överansträngt mig......har ju faktiskt tränat hela sommaren utan uppehåll så kroppen säger väl ifrån antar jag. Tur är väl det! Ni får ha en go dag därute.

Håll till godo med en nybadad bebis....och gissa vem?


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ohh du lille gullevän! Han e gooo! Stackars Mumin.. har du varit för het på gröten nu igen. Att du aldrig lär dej! Basta!Jag skojar bara liite. Men vet du vad jag ska göra nu? Jo vi sticker härifrån en sväng nu. Två veckor på Kreta är väl inte så tokigt! fast jag undrar hur vädret blir? Men skit samma. Vi får det nog bättre än här hemma i allafall. Nu hoppas jag att du sköter om dej så du är hel o fin när jag kommer tillbaka.

Många goa kramar!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Men vad jag blir avundsjuk på dig.....jisses va härligt. ha det nu så jättebra och Kreta är ju sååå fint. Bamsekram Mumin

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja vännen jag är inte förvånad om du är överansträngd som du håller på!



Lugna ner dig....du ska hänga med i många år till så det så!



Du en pizza kan du allt unna dig du som tränar såååå mycket.



Kram kram och var RÄDD OM DIG



4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja det kanske jag kan unna mig ha ha. Tycker du det är konstigt? Jag är ju 25 eller var det dubbelt upp? :) Tack för att du bryr dig! Kram

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Det är ju mer än dubbelt upp vetja. Knäppskalle jag är........

Kommentera inlägget här :