Tjenare moss!

publicerat i Allmänt;

Idag har sotarn varit här. Han var riktigt snygg ha ha men det sa jag inte till Pippis, då  blir han nog lite svartsjuk:))

Sen har jag varit på spinning ikväll. Det är så mysigt nu när det är mörkt.......åsså kan man ju fuska lite med motståndet...men jag försöker hänga på.

Vet ni det att grönt te är väldigt bra att dricka. Det innehåller en del bra ämnen för kroppen och om man vill gå ner i vikt så ska man dricka en kopp grönt te innan man tränar för då ökar förbränningen med 17 %. Bra va?

Pippis var nere hos dottern i lördags förmiddag och då satte han på Gustav sin arbetarkeps.......Titta själva va cool han blev.

Kram till alla! Mumin



Uppdatering: Jag försöker gå in och kommentera hos er men det går inte. Så seegt! Ha en god natt

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tingeling:

Vilken sötnos!!!!

Ja det är jättesegt ikväll kram Tingelinng

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Nu har elden försvunnit och det har blivit vinter!!



Har nog aldrig provat grönt te..bara rött och det gillar jag....borde träna borde träna....haha



kramen

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Oj här var det vintervackert! Duktiga du som kan greja själv! Tuffa Viktor..ser det ut som! Jättesöt!Ha en mysig kväll. Kramisar!

4:e kommentar, skriven , av tingeling:

Hej hopp ha en trevlig kväll kram Tingeling

5:e kommentar, skriven , av Nalle:

Aktare för sotarn:) He he.

Snygg tuffing i kepsen.

Grönt te, jo det har jag hört tals om. Snyggt du har gjort här.

Kram Nalle

6:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Så stor lilleman blivit.. tro fasiken att du är stolt.. så söööt i kepan:-)

Ha de fint o sköt om dig nu.

Kram*

Kommentera inlägget här :