Vilken kväll!!

publicerat i Allmänt;
Ha ha så roligt vi hade det i går jag och Pippis. Var nere vid kajen vid halv sex och stärkte oss men lite öl och godsaker på Barken Viking. Så mycket folk i omlopp...hela staden kokade...men så var det ju Bruce på Ullevi också och alla firade att semestern hade kommit. Båten tog 3 timmar att åka med och vi frossade i skaldjur och vin och öl därtill. Sen gick jag upp på akterdäck och där var det fullt hålligång......Pippis ville inte följa med, han satt och beundrade utsikten istället. Men där uppe dansade jag med alla gubbar som verkligen tyckte det var roligt att jag drog igång gänget därbak ha ha. När vi klev av båten tackade dem för en trevlig resa:)

Sen drog vi uppåt Avenyn och slank in i vartenda hörn och sörplade i oss drinkar. Herregud vad folk det var i stan och en helt underbar kväll. Sen tog vi taxi hem framåt småtimmarna och vi somnade som stockar...idag är det lite svettebyar och lite skallebank...men skit i det....vi hade jätteroligt.

Nu ska häckarna tas och klippas......om vi orkar ha ha.

Här kommer lite bilder på färden.



Barken Viking



Här står jag utanför Barken Viking och väntar på att få en kall bärs..



Den här miljonklassen av båt låg förankrad med många andra i samma prisklass



Paddanbåten på sightseeing



Vinga Fyr i solnedgången



Karga Bohusländska klippor



Ha ha jag och Pippis lite i gasen:))


Jag har massor med mer bilder men nu får det räcka för idag. Kram ha en go lördag! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hej sötnosar!



Vilken kväll ni hade, ser skitmysigt ut!

Ha en gooo dag, kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Tack! Du lever du med:))Kram tillbaka

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jättemysigt ser det ut!Tänk att jag har också åkt med Paddan en gång för längesen! Gulligt par!

Fina bilder!

Kramar!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja det var mysigt:) Ja Paddan är rolig att åka med. Kram på dig!

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en härlig dag..regnar det hos er??



Kramen

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Inga nya bilder??



/Pözz

7:e kommentar, skriven , av Kersti:

Låter som en kanon kväll. Kram

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ni ser ju för goa ut !

Ha en bra vecka kram Tingeling

9:e kommentar, skriven , av Gunvor:

KRAM O GODNATT!

Kommentera inlägget här :