Tråkigt väder är det.....

publicerat i Allmänt;
och kallt igen. Inte kan vi åka nånstans jag och Pippis för dels väntar vi på att bli mormor och morfar vilken dag som helst ( fast det är satt till den 21 juli) men man vet aldrig.....kan ju komma vilken dag som helst och sen har svärmor skapat sig galen bland grannarna så nu är socialen och alla instanser inkopplade. Man sitter liksom på nålar så fort telefonen ringer.....Ja annars är det sig likt, vi fick klippt häckarna i lördags och stoppat ner allt ris i säckarna och sen har jag ju gympat men det är väl ingen nyhet:)

På lördag ska vi på 50 årskalas, en väninna sen barna var små fyller och hoppas att vi kan gå på kalaset, man vet ju aldrig vad som händer som det är nu, men jag ska ge henne en spabehandling på Hagabadet i stan, så hon får pyssla om sig riktigt gott.

Nu har väl många av er semester som jobbar annars? Hoppas ni får några härliga veckor framöver.

Ha en go dag idag! Kram Mumin



Den höga masten på Barken Viking



Njuter e vad jag gör här:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Tänk om hon går över två veckor då??



Nej vi får hoppas "bebben" kommer snart! Gud va gott det såg ut med den kalla ölen och solen, snart snart är det min tur!



Usch va jobbigt du/ni har det med gamla svärmor.



Jag jobbar idag kanske lite i morrn..men sen är det ledigt, kramen

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så härligt det såg ut i solen

Nu är det pirrigt när ska underverket komma?

Jag förstår att ni vill hålla er hemma och vara nära till telefonen

Ja se svärmödrar kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja jag vet....e hon lik mor sin så gick jag över 2 veckor med varje barn:) Ja svärmor ja....orkar knappt yppa ordet.......åker du till Turkiet sen? Kram på dig!



Tingeling: Ja det var alldeles underbart:) Ja jag är så nyfiken så jag kan spricka ha ha. Hoppas allt går bra bara....ja svärmor....jag säger inget.....Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Håller tummarna nu för att babyn kommer alldeles snart och att allt går jättebra. Vi har haft regn och blåst här några dagar, men det finns alltid något att pyssla med inne tycker jag.

Ha det bra!

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Försökte kommentera på ditt senaste inlägg, men se det gick inte.



Göteborg är mysigt, mycket mysigare än Sthl.



Ha det gott..klarar du dig utan mig i drygt två veckor..vem vet jag kanske hälsar på från Turkiet.



Många många kramar

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jag har också försökt kommentera ditt senaste inlägg, men det går inte, som Ninni sa.

Tack för en trevlig stadstur! Kul att se cafe`et som man kände igen från TV serien.

Hoppas allt är bra. Och att mormor snart får välkomna bäbisen.Kramelikram på dej!

7:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Så fin stad du bor i Mumin lella..Albert och Herbert den serien var kul och sockerskorpan :-)

Windows håller på här att uppdatera så.....

Måste bara säja att det går inte att kommentera ditt senaste inlägg:-(

Ha de fint i solen .. du vet väl att stjärnorna framför o bakom ett ord betyder fetstil:-)

Kram

Kommentera inlägget här :