Nyfrissad.....

publicerat i Allmänt;

är jag idag så jag tänkte lägga ut lite egobilder:)) Har inte skrivit på några dagar...legat pall pga urinvägsinfektion igen....jag blir ju så sjuk, men nu så tog jag tag  i det med en gång och nu är det mycket bättre. Ja vad säger ni om vädret? Kommer man någonsin denna sommar att kunna bada i havet? Dem utlovar värmebölja men jag ser ingen ännu............ja ja tur att det inte regnar i alla fall.

Så här ser jag ut nu:



Bakifrån.....svårt att ta på sig själv:)



Sidan





Så där jag ....nu har ni sett mig från alla håll och kanter. Nu ska jag iväg.....gissa vart?


Kram ha en go kväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersti:

Snyggt!

Här i Stockholm har det varit kanonväder idag ända fram till fyra sådär när det kom en rejäl skur. Men bada i havet, nä det får allt dröja

Kram

2:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Vacker som en dag Mumin lella:-)

Jag borde oxså ta mig till frissan o få mig ett klipp.. 2 månader springer på och det börjar killa på halskotan:-)

Ingen aning var du springer.. men det är säkert något gym eller så.. eller ska du kasta pinne med dina kamrater eller varför inte kasta burk eller dansa nån ringdans.. skojar bara..

Ha de.. kramar från en som just uppdaterat.. snart kommer sommaren på riktigt och idag tjuvstartade jag den fast det är en sol här..

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Tjena Mumin snygging!Jättefin frisyr! Jaså duhar åkt dit på urinv. igen!Stackars dig, men skönt att det är bättre redan. Jaa du, den här sommaren hinner vi nog inte med alls.Bada får vi göra hemma i karet.Men som sagt dom har ju lovat bättre väder! Ikväll är det väl spinningen som gäller. Eller?Törs du det om du inte är riktigt frisk? Men det känner du ju själv. Var rädd om dej o din kropp! KRAMAR!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kersti:Tack så mycket!Jo du blir det bara lite mera sol så hoppar jag i det salta vattnet. Kram tillbaka



Pialotta: Ja det blir inte bättre på den här modellen ha ha. Just det kasta burkar det var en bra idé:)) Kram tillbaka



Gunvor: Man tackar! Ja den här damen gör så gott hon kan för att hålla ungdomen vid liv ha ha men tiden rinner ikapp....det är så jäkla svårt att få ögonmakeupen att fastna för alla rynkor:)) Gympa blir det....drar nu. Kram på dig!

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hallå där kalaspinglan,..mycket snyggt!



Ska du träna?? Jag har glufsat i mig pizza och sköljt ner med vin..kram, kram

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Snyggt

Vi har havet här där kag bor men jag tror att man brukar säga att vattnet är bräckt här alltså lättsaltat kram Tingelinmg

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Jepp nu har jag tränat min gamla kropp....fast det låter ju roligare med pizza och vin:) Tack förresten.....ha ha kalaspingla...du e rolig du! Kram på dig!



Tingeling: Ja jag förstår det att det är havet när jag tänker efter......ja så salt som vi har det är det väl inte men det ser himla gött ut. Kram på dig!

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Mår du bättre nu...förresten tränar du när du käkar antibiotika,,,eller det kanske du inte gör??



Ha det gott i solen..kramen



9:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja jag mår bättre, ja jag äter antibiotika...det är väl inte farligt att träna då eller? Kram på dig vännen!

Kommentera inlägget här :