Ett evigt väntande......

publicerat i Allmänt;
Jag säger till dottern som när hon skulle ta körkort: "Nu får du banne mig klämma ut den där lillkillen"!!!:) Å vad det är tråkigt att vänta.....jag blir så rastlös.....och ingenstans kan jag åka heller för i nästa sekunden kan det ringa i telefonen.
Svärmor har inte hört av sig.....vad gör den galna kärringen då? Nä jag får väl gå och gympa lite så jag glömmer bort tiden lite. Idag förresten har jag gjort Pappas peppriga kyckling med pressad potatis. Det ska avnjutas lite senare. Ha det så gott därute! Kram Mumin

Ja han ligger väl med paraplydrink därinne i magen och har semester:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tingeling:

Pappas kryddiga kyckling låter ju smarrigt värre

Du kan väl blogga receptet

Jo du den lille prinsen ligger väl därinne och har det bra kliar sig lite i naveln och latar sig i godan ro kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Är du säker på att det blir en kille? Kanske det kommer ut en liten gullig kopia av mormor.Vad det än blir så är det lika underbart att bli mormor!Lyckliga dej!

Ha det nu så gött du kan i väntans tider!KRAM!

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Ja jag kan blogga receptet. Det var jättegott faktiskt:) Ja jag säger ju det att han har tagit semester ha ha. Kram till dig!



Gunvor: Ja du till 99 % är det en lillkille. Ha ha det vore roligt om det kom ut en miniMumin:) Kram på dig!

Kommentera inlägget här :