Hej då på ett tag....

publicerat i Allmänt;
nu är det färdigpackat....bara tandborsten i morgon.....ja förresten planet går ju halv sju så vi får vara på Landvetter kl halv fem, så det blir att gå upp vid 3 snåret i natt......spelar ingen roll säger Pippis, vi har ju några dagar på oss att ta igen oss och göra lite som vi vill. Å så ljuvligt att slippa laga mat och bara ta dan som den kommer och Pippis behöver verkligen semester så jagad som han är jämt. På fredag fyller han 55 år så då ska jag göra en liten överraskning åt honom......och samma dag har vi varit förlovade i 30 år:)) Riktig kärlekssemester ha ha.
Ha det nu så gott och ta vara på er. Kram från Mumin

image632

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag fira du din lilla pippi ordentligt.
Förlovade i 30 är nåt att fira tycker jag.
Jag önskar er en härlig kärlekssemester
kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Tänk va trevligt ni kommer att få Pippis o du! Va gulligt av dej att bjuda honom på en riktig kärlekssemester! Och va mycket firande det ska bli, med både födelsedag o förlovningsdag! Hoppas ni får det underbart på alla vis! Kram på er bägge!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha det helt underbart..glöm inte alla hjärtans dag i morrn..kramen

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ting Gunvor och Ninni: Tack så mycket:)) Ha det gott själva. Kram

5:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Önskar dig allt gott..
Reser i min tid och värmer med en stor kram på Alla Hjärtans Dag:-)

6:e kommentar, skriven , av Nalle:

Ha det så jättetrevligt !! Kram på AllaHjärtansDag.

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Kommer du inte hem snart?
Kramiz

8:e kommentar, skriven , av Nalle:

Hej vännen !
När du kommer hem igen, så finns frågor på min blogg.
Svara om du vill.
Kramis

9:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Kikar in o kollar om du är hemma!

Kommentera inlägget här :