Det snöar!!

publicerat i Allmänt;
Jippie va roligt.....lite ymnigt men det är ju i alla fall snö.......Igår var jag ute hela dagen och handlade mat och julklappar till Gustav och lämnade julkorgar...så det blev mycket tjöt om man säger så.

Sen på kvällen åkte jag till gymmet med sonen....han kör sitt race och jag mitt och efteråt åt vi goda mackor och pratade om ditt och datt. Tänk vad roligt det är när man blir som en kompis med sina barn, vi har liksom lika värderingar och jag är så stolt över dem:)

Idag ska jag på spinning......jag tror jag kommit in i andra andningen så här före jul... och sen ska jag baka lussekatter idag, det blev ingen tid till det igår.

Jag köpte en stor en istället för gran i går så den ska upp före Lucia för då kommer Hundlund hit på middag:)

Kram ha en go dag! Mumin



Ha ha.....har ni sett på Hundlunds Lovis.....hon ser inte riktigt ut att gilla dem där tomtarna på huvet:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hihi hi sicken rolig voffsing!

Lussebullar har det inte blivit här hemma än men jag laddar för en pepparkakshustävling den 20 december två lag är det som ställer det ena är jag och mina tjejer i och det andra är maken, sonen och svärsönerna Du minns väl att killarnas Eifeltorn rasade förra året Hihihi!

Du är så duktig i din träning kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hahaha vilken rolig vovvsing.

Tack för kommentar hos mig. Förstår att ni undrar vad jag tagit vägen. Skrev ett inlägg just nu.

Kram Kram Nalle

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Men vovven ser inte så glad ut,hihi!



Här har det snöat för fullt jättefin t ute, hoppas det får ligga kvar.

Ja i Umeå skulle det ju bli blidgrader också...vet inte hur mycket snö det är där.



Ha det gott i helgen..kramen

4:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Javisst blir det en ny slags mysig gemenskap då barnen blivit vuxna! Kul att ni fått lite vitt ute.

Här slaskar det bara.

5:e kommentar, skriven , av Kersti:

Jag tror det snöar överallt utom här. Men men man kan alltid sitta inne och mysa om man inte kikar ut i mörkret kan man ju låtsas att det är vitt och vackert.

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hej hej..ha det gött i helgen försök att klara dig utan mig..hihi



Kramar i massor

7:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Här har det också snöat lite på morgonen men det är redan borta. Nu börjar jag tröttna på mörkret och det råkalla. Skall det vara vinter vill jag i alla fall ha snö. Ha en bra dag! Kram.

8:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Va roligt att du också fått lite av det vita vackra som faller varje dag här. Nu har vi fått så vi klarar oss ett tag.. bara det inte blir töväder! Du är då så duktig med din träning. Jag har också lite ryggträning att göra ..fast det blir lite glest mellan gångerna. Men jag ska försöka bättra mej! Vilken söt julvovve du har på bilden.

Ha en fin skön helg! Imorgonkväll ska jag ut o dansa till Lasse Stefans. Det väntas bli mycket folk. Synd för då går det inte så bra om det är för trångt på golvet.Men man får väl slåss om utrymmet. Hoppas det blir kul.

Kram, Kram Kram!

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Önskar dig en trevlig helg kram Tingeling

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

Önskar dig en trevlig helg kram Tingeling

11:e kommentar, skriven , av Helena:

Haha....nä vovven ser lite undrandes ut.=)

Ha en skön luciadag vännen!

Kram

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

Läget..??? kram kram

Kommentera inlägget här :