Hotta brudar.....

publicerat i Allmänt;
image215


Ha ha här ser ni brudarna som har hållit igång hela natten!! Vi hade så in i helsike roligt så ni kan inte ana.
Först var det förfest här hemma och sen åkte vi till Slottskogsvallen och tittade på Per Gessle. Han var bättre 2004 då han körde med Gyllene Tider på Ullevi men det var ett himla ös men ganska tråkig publik, utom vi förstås ha ha.
Sen åkte vi till Avenyn och gick på Rose and Crown tog oss en bärs och sen vidare till Hard Rock. Oj oj oj bara massa ungdomar åsså jag och min kompis som var i medelåldern.....men vi dansade så svetten lackade. Vi hade kanonroligt. Sen när vi skulle åka hem vid halv 4 snåret så träffade vi på en söt kille i korvkön och han blev lite betuttad i mig..........jag kunde vara hans mamma:) men han följde mig till taxin och gav mig en puss innan jag for iväg. Tänk om Pippis hade vetat det, ha ha. Skit samma, det var ju oförarligt. Väl hemma stöp jag i säng men nu sitter jag här och är inte det minsta fräsch ha ha men jag hade jättekul. Ha en bra dag alla! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Vilka pinglor..tänkte fråga om du hade skallebank, hi,hi!!
Ibland är det värt det...klart man kan parta loss även om man är medelålders...

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: ja det är klart att man kan roa sig även att man börjar bli till åren. Men jag känner mig inte gammal, tonårsfasonerna sitter i ännu, ha ha. Ja jag är inte fräsch idag, ouff:) Kramis

3:e kommentar, skriven , av katarina(Mamma):

Ja ni har haft roligt hörde jag.. haha. Kan också tänka mig att min kära dotter visade dig en ex-lover till mig på stan//kram Catharina

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hur går det med skallebanket??

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hur är det uppe i knoppen idag? Kul var det i allafall som det ser ut. Härliga bruttor på bilden.
Jag var också på fest i går, men mitt huvud mår bra idag! Ha en skön fortsättning på dan! Kramar försiktigt!

6:e kommentar, skriven , av pimpim11:

Hejsan mumin det var ett tag sen sist men nu är jag hemma igen. Så kul att få kunna blogga igen. Kul med per Gessle kram pimpim

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Katarina: Japp jag såg honom:) Ja vi hade skitkul:) Kram
Ninni: Jag har ingen skallebank men jag är seeeeg och lycklig:) Kramis
Gunvor: Ja du behöver krama försiktigt idag, ha ha. Huvet är det inget fel på men kroppen den är seeeeg:) Kram

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Hej vännen så roligt att du e hemma igen,har saknat dig:) kram

9:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Du Mumin det där kallar jag för att leva ut sina ungdomssidor eller som nu mogensidor.. vi behöver det så väl.. Inte är vi gamla inte och den där pözzen.. du måste vara nöjd.. De där yngre gillar oss med lite mer skinn på bena:-)
Säjer inget är tyster som en mus.. de våra får inget veta, så har de inget ont av det.. (skämt åsido)
Det där påminde mig om när jag och min bästaste väninna var på galaj och såg Kimman:-)
Tjingeling o vila huvudet nu..:-)

10:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Yes jag levde verkligen ut i går, ha ha ja pussen ja, nä vi säger inget:) Ja jag är inte vacker i dag!!!! Kramis

11:e kommentar, skriven , av Johanna:

tack så mkt. ja det känns jättebra att äntligen tagit tag i det. har gått ner 2 kg redan. :) men det är jobbigt som fan första veckorna. vilken snygg bild :) ha de kanon! Johanna

12:e kommentar, skriven , av Mumin:

Johanna: Tack ska du ha!! Va duktig du e som har gått ner såpass. Ja kämpa på, det gör jag också:) Kram

13:e kommentar, skriven , av Nalle:

Va roligt att höra att du haft så kuuul !!! Å en liten flört också minsann, roligt !! Heja heja, man ska inte sluta leva förrän man ligger i graven.
Kramar

14:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hur mås det idag då???
Kramen

15:e kommentar, skriven , av pimpim11:

God morgon
Hoppas inte du har lika tråkigt väder som jag kram pimpim

16:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hallå vad gör Mumin idag??

17:e kommentar, skriven , av Nalle:

Knack nån där ???
Eller har du rymt med ynglingen;)
Kram

Kommentera inlägget här :