Partyhumör.....

publicerat i Allmänt;
e vi på jag och Pippis. Nu kommer snart våra goda vänner och vi har lagat smaskig mat......Jag är riktigt glad idag....en god gärning har jag gjort mot en medmännisa och två!!! mediciner har jag kunnat skippa på en vecka. Shit ingen är gladare än jag är....och dottern har varit på ultraljud idag och det var en liten 3 centimeters fullutvecklad bebis som låg och sov i den lilla magen. Å vad jag blir lycklig....ska jag äntligen bli riktigt lycklig på gamla dar????? Jag skulle vilja ta hela världen i famn. Kram på er alla!

Nä nu rycker det i bena, Jill Johnsson är på G..........ha ha

image547


Shake it baby:))

image548

Ha ha Pippis vid grytorna......nu får han byta om och duscha eller hur???

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Nej men hej där snyggingar...klart du ska vara lycklig, rara söta underbara kvinna!

Ha det kul ikväll...ska kolla om du är lika pigg i morrn..hehe

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Nååå hur står det till..skallebank eller jättepigg??

Kram, kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vilken pingla duär. Hoppas kvällen blev lyckad och vilken läcker bakgrund. Väskanvar skitsnygg.
Harinte ditt lösen påstora datorn så när jagär förpassad dit så kommmer jaginte in till dig kram Ting...

4:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Härliga bilder på er båda. Det strålar verkligen om dig! Hoppas ni hade en lyckad kväll.

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Men hallåååååå inte vaken än???

6:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Nämen herre min ge inte så tidigt väl:-)
Hoppas du hade riktigt kul:-)
Jill är så bra.. den kör vi här oxså tillsammans med Fogerty o Springsteen:-)
Kramar

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Alla: Tack tack allihopa:) jag vi hade trevligt men som sagt den förbaskade alkoholen gör sig påmind idag.....känner mig inte på nåt partyhumör idag precis......ska gå och slagga lite i sängen nu. Kram allihopa!

Kommentera inlägget här :