Adventsfint.....

publicerat i Allmänt;
är det hemma hos sonen och svärdottern nu. Kom just därifrån och vi kämpade som besatta med ljusslingor och tomtar och nya gardiner. Det blev jättefint. Å sen drack vi alkoholfri glögg och åt julskinka och vörtbröd...mmmm va gott och mysigt vi hade det.
I morgon skall jag på akupunktur, jag vill ha ordning på sömnen och tar det som en utväg att bli kvitt mina sömntabletter. Hoppas det funkar.
Ha en god natt allihopa.....här kommer lite adventsbilder.

image524

Mamma Shibbie, svärdottern och lilla Fanny i julklädnad.

image525

Så här fint blev det när vi hade gjort köket och skinkan var på griljering:))

image526

Första ljuset är tänt.....mysigt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lasse!!:

Det såg mysigt ut,men vem är den lilla tösen i mitten?

HL&L

2:a kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Hos dom blev det redan jul på riktigt:-)
Här hemma väntar jag med det riktigt juliga.. I helgen provsmakade jag på Chokladglögg och det smakade mera:-)
Vörten sparar jag ett tag till.
Hoppas det hjälper dig med akupunkturen:-)
Ha de gott kramar

3:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Mysigt.
Vad fina ni är på bilden.
Hej svejs!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Lasse: Ha ha det är ju Enyas mamma, din skojare:))
Pialotta:Ja det var upp med hela kitet:)) Ja man får väl vänta lite till men jag har också julpyntat, har bara granen kvar!! Ja jag hoppas det hjälper med akupunkturen. Kram på dig!
Anna-Maria: Ja vi hade det jättemysigt....å hur mår den blivande modern i dag då?? Kram på dig!

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Oj va juligt det var här då. Ha en skön måndag! Vi har jättetrist väder nu! Kram!
Oj glömde säga att ni såg ut att ha det hur mysigt som helst där ni var o pyntade!

Kommentera inlägget här :