Nä jag har inte glömt er......

publicerat i Allmänt;
image321

Så här rörigt var det igår.....skit överallt för Pippis skulle lägga golv på kontoret......jag tål inte sånt här....och han sprir ut sig över hela huset........han kan inte vara still fem minuter......jag tror han har DAMP:))image322


Här ser ni......arbetsbordet...hur kul e det?? Bara slängt allting bland alla viktiga papper.....grrr........image323

Så här blev det i alla fall men all skit ska jag ta hand om nu.........jag är glad att golvet är lagt men han kunde ju hjälpa till att rensa bort:((  Nä får börja nu.......här regnar som bara den så jag kan hålla mig inomhus idag. Ha det gött! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim:

Men nu är det ju klart så fort det gick och vad snyggt det blev kram pimpim

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Duktiga Pippis!!Var glad du som får såna saker gjorda..o så blir det ju städat också.Han städar väl efter sig som alla hantverkare! Hi hi!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Snyggt blev det..men så är min kära make också han är en hejare på att fixa till men röran han ställer till hihi!
Kramen

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Javisst blev det bra...jag har börjat så smått att rensa...blir nog inte klar idag....
Gunvor: Ja jag längtar efter dig som äääälskar att städa:)) Kom hit numedetsamma!! Ha ha kram
Ninni: Ja varför e dem såna?? Tar ju jättelång tid att städa upp efter dem....ja ja men vi älskar dem ändå:)) Kram

5:e kommentar, skriven , av Gisan:

För att säga som en klok person i min närhet. Din vardag är din även om miljoner andra har det värre. Du visar medkänsla och det är guld värt! Kramar... PS. Snyggt golv. DS

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja visst gör vi..vilken tur, för jag är glad att jag har en händig man!!

7:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Ja duuuuuuuuu de karlarna de karlarna.. det är vi quinns som får ta tag i skiten efter att de hantverkat klart.. Min man är så händig på allt, men städa o sortera.. nada..
Fint golvet blev:-)
(Kram o pözz på pannan)

8:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Jag måste fråga dej Ninni.. vad gör PIMPIM för FEL då hon skriver in sin adress i bloggarna.. man kommer till en sida som inte kan visas:-(
Ha de..

9:e kommentar, skriven , av pimpim:

Oj pricken på fel ställe igen. /pimpim

10:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gisan: Ja det var klokt sagt, tack ska du ha vännen. Kram
Ninni: Ja jag e också glad att han e händig men man får ju som sagt städa efter dem:))
Pialotta: Tack ska du ha! Ja det blev fint...ha ha jag är visst inte ensam om att ha en karl som inte städar upp efter sig:)) Kram och puss själv!

Kommentera inlägget här :