Känner mig sjuk.......

publicerat i Allmänt;
image280


Har inte gjort ett skapandes grand i dag, bara sovit, huvudvärk och allmänt dassig......Mattorna ligger på altanen och väntar på att bli insläppta men det blir dem inte förrän här e städat....när det nu blir??? Till saken hör att jag har ett stort rött märke på armen som jag fick för 3 veckor sedan.....ett bett av nåt slag.....jag trodde det skulle gå över men det blir bara störrre och större....får nog gå till farbror doktorn och undersöka det....kan ju vara en fästing....men det kliar på kroppen också....ja ja vet inte vad det är. I alla fall en liten sötnos får ni att titta på, Enya, mitt barnbarn:)) Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men vännen inte mer skit nu..kraaam
Och ditt barnbarn är så söt så söt!
Mitt bonusbarnbarn..det ena fyller två år i morrn..sötnosen!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Jo jag är rädd för det:( Ja den lilla godingen är sååå gullig:)) Grattis till barnbarnet! kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hoppas du mår bättre idag..kram

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Tack men det gör jag inte:(( Kram

Kommentera inlägget här :